23 Şubat 2016 Salı

Ben Geldim :))

Merhabalar..

2012'nin Mayıs ayında açmışım bu blogu.. O zamanları hatırladığımda aslında benim için bir nevi terapi alanı olmuş burası.. 
Rengarenk kozmetik ürünlerini denemek, saatlerce ürünlerin fotoğraflarını çekmek, rengarenk makyajlar yapmak.. Yazıyı yayınladıktan sonra gelen her yoruma çok ama çok sevinmek..
Sadece makyaj değil bir dönem diyet serüvenimi de paylaşmıştım sizlerle. O dönemde bana yorumlarınızla, maillerinizle destek olmuştunuz. Çok şey paylaştık sizinle. Çok güzel insanlar tanıdım bu blog sayesinde..
Benim için burası bir zaman tüneli gibi. Artık çok yazamadığım ama hiç kopamadığım bir yer..
Eskiden yazdığım diyet yazılarının hepsini kaldırdım çünkü artık o insan değilim ben.. Sürekli kilo verip, kilo alan, kendini sevmeyen, özgüveni yerlerde olan insan benim bir kaç sene evvelimde kaldı..
Bu sefer ben BAŞARDIM! demek için yazıyorum :))



Hem bana hayatı zindan eden kilolarımdan yaptığım bilinçaltı çalışmaları sayesinde büyük ölçüde kurtuldum hem de hayalimde olan işi yapıyorum artık.
Hem kendi hayatıma hem de başka hayatlara dokunabiliyorum.
Hayatımın bir çok evresini paylaştığım bu bloga hayallerimi gerçekleştirdiğim günü de mutlulukla yazmak ve sizlerle de paylaşmak istedim.


''Koyukırmızı'' hayatımın bir döneminde bana sığınak olarak, beni çok mutlu ederek görevini tamamladı. Koyu Kırmızı'ya sevgiyle veda etme zamanı geldi artık..
Bundan böyle TubaSahinblog olarak yoluna devam edecek bu blog..
Daha çok kişisel gelişime hizmet edecek..
İçeriği kişisel gelişimle, kitaplarla, gezilerle ve seanslarımda yaşadığım ilginç tecrübelerle dolu olacak..
Elbette günlük hayatla ilgili ufak tefek sırlar da vereceğim size.
Üzerimden attığım 40 kiloyu zorlanmadan nasıl verdiğimi anlatacağım..
Hayat yolunda kendi kendimize koyduğumuz sınırlamalardan nasıl özgürleşeceğimizden, hayattan zevk alabilmek için neler yapmamız gerektiğinden bahsedeceğim..
Öyle uzun zamandır yazmamışım ve öyle çok özlemişim ki yazmayı..
Ne elim ne çenem durmayacak yazdıkça yazmak isteyeceğim..
Hayatımı  tümüyle değiştiren tüm tekniklerden haberiniz olsun siz de tanışın ve en az benim kadar mutlu olun istiyorum çünkü..



Hayat dediğimiz yolda yaşadığınız her türlü sorun için benimle iletişime geçebilirsiniz. 
Ben yolu biliyorum ve size seve seve eşlik edebilirim :)

İletişim adreslerim;

www.tubasahin.com
iletisim@tubasahin.com
tubasahinblog@gmail.com
gsm: 05308212289

Sevgiler.. 

9 yorum:

  1. zaten güzeldin şimdi çok daha güzelsin, hoşgeldin geri <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim :) Hoşbuldum <3

      Sil
  2. Değişim harika,, kilo ise bir esaret ve öne çıkan koca bir duvar gibi her şeye engel..
    Başardın harika olmuş, yeni işinde de başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kilolarımız koca bir duvar. Çok şükür yıkmak da elimizde :) Teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Değişim bir haria,başarılarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim sizi. Mutluluğunuzu paylaştığımı belirtmeden geçemedim :)

    YanıtlaSil
  5. Tuba'cım harikasın :) Bir türlü yazamadım ama hoş geldin, gözlerim yolda kalmıştı seni beklerken biliyorsun :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli. Şimdiden teşekkür ederim =)